Túra a sörök világában

Sörtúra

Két szék közé

2009. január 30.

Nem egy esetet tudunk/fogunk felsorolni amikor a marketing és a helytelen piackutatás lökött a termékvisszavonás legmélyebb bugyraiba egy jó sört. aAns nemrég írt a Fradi-sörről, amiről azt hitték csak azért mert zöld-fehér mindenki megveszi (sajnos a vízíz nem ér meg 200-250 FT-ot mégha Fradi zászlóvan van is átkötve), és nemsoká Molga debütál egy kis hazánkban méltatlanul kiközösített sörről.

Ezért szeretnék most a Radlerről írni, mint féltett gyöngyszem. Nem jól meghatározott fogyasztási helyzet, rossz pozícionálás veszélye áll fenn egy amúgy különleges, és remek termékkel kapcsolatban.

Kezdjük ott, hogy a Radler NEM SÖR. Ezt az elején kössük ki. Egy sör jellegű, elhanyagolható alkohol tartalmú űűűdítő ital. Melegen (hidegen, muhaha)ajánlott 18 évesektől 118 évesekig. A 119 évesek meg már ne igyanak lónyálakat.

A sörivők számára ez nem sör, hanem valami meggondolatlan kotyvalék, a nem sörösök számára pedig egykutya. A forgalmazó (Pécsi S.GY.....?asszem) nem igazán gondolta át a helyes célközönséget amikor az egyik legbiztosabb kevert-unikum-SÖR (igazi) fogyasztó réteghez, a Ferencváros szurkolótáborához szerette volna közeebb hozni a terméket. Annyit legalább elért, hogy a szurolók ne buzizzák le azt aki ilyet iszik, becsülik azt, aki a klub ilyen ínséges időszakában reklámot vásárol a csapatnál.

Jose Luis Deka elsősorban másnaposság és dehidratáció ellen használja, jómagam megengedek magamnak egy-két dobozal ha még belátható időn belül vezetek, hisz az én közel egy mázsám olyan könnyen leszámol a 1,4% alkoholtartalommal akár éhes pitbull a cirmossal.

Citromos íze kellően frissít, mely a sörtől elvárt savanyusággal vegyülve egy olyan ízstruktúrát alkot, mely mint obeliszk szimbolizálja az emberi szükségletek 
kellemeset-a-hasznossal kielégítését. Kevés jobb dolog eshet meg az emberrel egy nyári délutnon ha nem akarunk megborulni, de szeretnénk mégis 20 perc önfeledt chill-out állapotba kerülni. Ezt még Auszráliában is tudják (http://www.youtube.com/watch?v=B3Xym7b6B54)

Már-már kijelenthetem, hogy a Radler közel áll a tökéletes szomjoltó formulához. Nem sör, de mégse buzivíz. Ne hagyjuk hogy a társadalom megítélése, vagy téves marketing döntések eltántorítsanak minket eme sörszármazék fogyasztásától. SZERESSÜK A RADLERT!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr65911974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.