Túra a sörök világában

Sörtúra

Professzionális cider kostolás

2009. február 22.

 Ez alapvetően sör blog, de néha-néha átugrunk más alkoholfajtákhoz. Így esett hogy tegnap este ki akartam próbálni a Pesten kapható cider félékből kettőt. Sajnos nem járt sikerrel.

A ciderrel én 2 éve találkoztam angliai -diplomaszerzésnek álcázott- sörútam során, addig csak a Tom és Jerry-ben látott "CIDER" (alatta Kránitz György alkoholista-dohányos hangján kommentált "ALMABOR" aláfestéssel) volt a legközelebbi kapcsolatom vele.

Aztán angliában rákaptam, és bár voltak visszatartó erők (nem tudom, de szerintem kicsit büdös...) végülis a egész ápriis-május hónapot végig szájdereztem. (ez így ebben a formában nem igaz. Inkább mondanám hogy a sör-ale-guiness-cider kiegyenlítődött ami a Guiness és a lager térvesztésével járt az én fogyasztói kosaramban).

Szóval gondoltam, hogy Mekkaként tisztelt 8&8 non-stop üzletben beújítok párat, hogy felidézzem emlékeim és írjak egy diszkrét szösszenetet. 

Azonban 2 esemény keresztbe húzta a számításaimat. Az egyik a hirtelen nagy erőre kapott náthám, a másik a szombat éjjeli bunyóban bevert orr-száj üregem. Nem is hittem, hogy ennyit számít ha a., az ízlőbimbóim le vannak sokkolva az elfogyhatatlannak tűnő takony által, b., a sebes nyelv-száj kombótól. 

Mikor belekostoltam az amúgy igen szofisztikált ízvilágú jóféle italba, nagyjábol mintha almalevet innék. Se az alkoholt, se a kesernyés ízt nem éreztem, a szénsavat is csak azért, mert csípte a sebet a számban. Ennyi erővel egy korsó jéghideg kevertet is kortyolgathattam volna. 

Szóval ez a poszt arról szól, hogy miről szólt volna...De kitartás, Ladikkal jövő péntektől keddig az angol népnemzeti szigetcsoporton galleryzünk, addigra kikúrálom magam, és óriás Ale-Lager-Guiness-Cider teszt vár ránk!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr59958446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása