Túra a sörök világában

Sörtúra

Barca, Löwenbrau, Poló, Körlevél...

2009. május 28.

Tegnap este minden férfi ember kezében egy korsó sörrel, az M1 "Királyi csatornát" vizslatta meredt szemekkel. A BL döntőre készülve, a munkából hazafelé tartva, útbaejtettem egy közeli bevásárló egységet, ahol biztos voltam benne, hogy nem lyukra futok. Nem is, hiszen a dobozos Löwenbrau-t 130-ért dobálták utánam. Fel is pattant egy karton a vállamra, meg néhány zacsi szomjúságot gerjesztő ropogós rágcsa és indulhatott a finálé. Rendre meg is érkeztünk Fehérbálna kollegához. Éppen, hogy szisszent a doboz, már indult is a derbi. A meccsbe most nem mennék bele, mert az ötödik sör után úgy döntöttem, hogy majd reggel elolvasom a Sportban. Vamos Barca...

Na, de ha már ott voltunk, akkor alkottunk! Elsőként az új egyendresszt próbáltam fel. Úraim, isteni érzés volt ezt a nemes UNIFORMIST magamra ölteni. Csak, hogy mindenki tudjon előre kalkulálni, 102 kg vagyok...igen leadtam 4 teljes kg-ot! Most jön, hogy túúúúúúúúl durva! Aki ezt érti, az érti, aki meg nem, az a sörtúrán megérti. Szóval emellé jön 189 centi magasság és elég volt az L-es méret! Az XL már nagyobbacska, nem emelte ki a nem létező deltás habtestemet!

Még a meccs alatt elkezdtünk írni egy remek kis körlevél szerű ajánlót...amit hamarosan postázok is minden kedves ismerősömnek! De itt is megfog jelenni! Nyugalom mindenki megkapja a kékséges Löwenbrau által színezett szöveget!

Na, most ennyi...Sör legyen veletek!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr791148538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása