Túra a sörök világában

Sörtúra

Az én sörtúrám első rész - Egy firkász tollából

2009. június 09.

A Sörtúra egy általam minden évben várt fontos csoportos esemény. Ez meg is volt idén, na de...Asszem ebben az évben túllöttem minden célon, amit elvártam magamtól vagy elvárható lett volna tőlem. Egyéni rekordfelállítási kísérletem hamvába hullt a 11. állomáson, amikor úgy éreztem GENUG! Pedig aki ismer, tudja! Ez nem szokott megtörténni! Hogy most mégis miért hogyan és még is miért pont velem történt ez meg? Magam sem tudom, viszont rövid eszmecserét folytatva beteg szürkeállományomban a Sörtúrát már a Moszkva Bisztróban várakozva: Sör- és Párlattúrára kereszteltem.

Jogos a BETEG kijelentés! Másnap ezt a szót is mélységekben éltem át!

Úgy éreztem, hogy testi adottságaimnak köszönhetően bírni fogom a pohár sör és fütyülős vagy egyéb pálinka/állomás adagot. De nem!!!!!!!!!!!

Rosszul mértem fel a helyzetet, fiatalon megesik:)! Szóval, úgy körülbelül 11 helyig bírtam a tempót, hogy mi volt azután??? Bocsi, de arra még hosszasan, összpontosítva kell emlékeznem, hogy valami emlékfoszlány előkerüljön a sörmosta, pálinka áztatta bal lebenyből.

Hamarosan folytatása következik a szappanoperámnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr621173426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása