Túra a sörök világában

Sörtúra

Védés ívással és Bálna hasalással

2009. június 19.

Úgy érzem meg kell osztanom a hétközi élményeimet a társadalommal, mert egyetlen ember sem tud az információs világban létezni lényegre törő posztjaim nélkül. Kedden, azaz június 16-án, érett emberré váltam. Bár az érettséginél is ezt vetítették előre, még sem változott semmi. Most ugyanezen van a hangsúly. Diplomám megszerzése után három napból kétszer sikerült JÓ képűre innom magam, amolyan lájti bebaszcsi módra:)!

Kezdjük a keddel mert a csüti az külön posztot érdemel:)! Reggel kilenc harminc, a bizottság fanyar arccal ad jelest szakdolgozati ténykedésemre, nincs mese nem tudtak mit kezdeni a moralitást nem ismerő munkámmal:). Öt perccel fél tíz után már unatkoztam, gondoltam meglátogatom a felsőoktatási intézmény délelőtti árnyékában már ablakait, sörcsapjait nyitogató OROSZ hölgy csapossal rendelkező vendéglátóegységet. A sört elsőre mellőztem, gondoltam megér ez most egy korai dupla JimB-t. Utána persze sörike jött:)! Délben már a saját mojito bokromról tépkedtem a mentát:), készült az ital. Négykor meg már a szentélyben, a TOTÓ-ban incselkedtem az italokkal. Baci, Whisky, Vodka, mind elfogyott szép sorban!

Ami a legdurvább volt, hogy megint nem az ünnepelt borúlt ki, pedig volt belőle kettő is, Csabi, újabb hepi börzdéjt! De az öntudatlanságról ezúttal Bálnácska gondoskodott, aki inkább hanyat feküdt mint, hogy leüljön. Három leülési próbálkozásból hatszor esett hanyat...

Ennyit a keddről:), így kell megünnepelni az egy milliós söröskorsó alátétet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr331195335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása