Túra a sörök világában

Sörtúra

Nagyon nem adja

2009. július 16.

A héten jöttem vissza a Balaton Sound nevű elektronikus kultúrrendezvényről, melyről fogok egy cikket irni a "fesztiválozás depresszív hatásai" címmel, de most inkább a sörről irnék, amit ott lehetett kapni.

A Heinekent mint márkát szeretem. Zsír az üvege, nagyon jók a reklámai, palackjai, és ráadásul a sopronban csinálják. Szépek a színei, alapvetően letisztult marketingje van. Mivel jó magamat is megcsapta a szakbarbarizmus szele a márkát meg a terméket erősen el tudom választani.

A Heinekent mint sört utálom. Ócska középsör, mely arra jó, hogy plusz hatvan forintért megvásárolod az egyik helyi sör vizezett változatát.

Balaton Sound neve hivatalosan "A Heineken bemutatja: Balaton Sound fesztivál Balaton Zamárdiban". Így kénytelenek voltunk néha néha ezt inni. No, az esték a koktélok mjegyében teltek, elsősorban pont a sör márkája miatt, de egy-egy napot végig hédereztünk egy egy jó korsó (ja igen, 4 deci sört mi a faszomért hivnak korsónak?!?!?!?!?!) sör mellett.

De nem adta. Annyira nem, hogy amint kisütött a nap, és kinyitott a borfalu, a 450 ftos 4 deci sör helyett vettük 5 dl 3/2-es Rosé fröccsöt 1000 Ft-ért (mondjuk ez is bunkóság, de itt legalább leálltunk aborászal spanolni, aki tök érdekes sztorikat mesélgetett, és a harmadik után meghivott 1-1 körre szoval megérte).

Szóval hazafele az autóban csak az jutott eszembe hogy a Heinekent továbbra sem szeretem. Nagyon nem kaptam, a sör meg nagyon nem adja. Bocs.

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr431250341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.