Túra a sörök világában

Sörtúra

K, mint "kutyául másnapos"

2010. június 05.

Azzal kell sajnos kezdjem a posztot, mint az látható is a dátumokban, hogy kicsit eltűntünk... Ennek oka leginkább a földrajzi helyezkedésemnek és az alkoholizálási lehetőségeim csökkentet módba állásának köszönhető. Most jutottam el odáig, hogy befejezzem a rég elkezdett sztorit, de el kell mondjam most felgyorsulnak a blogon az események, mert következik a SÖRTÚRA!!!!!!!! Hamarosan.....

Addig is fogadjátok szeretettel a másnaposság újraértelmezését! :)

Amióta Londonban töltöm a mindennapokat kevesebb időm és pénzem van arra hogy igazán aktívan hódolhassak az alkoholizmusomnak, ezért olyan túl sok esemény sincsen, ami posztot érdemelne. Viszont a héten elég sok időt töltöttem itthon és úgy esett, hogy szerda este sikerült pár doboz Cidert magamba erőltetnem. :)

A cider nem nevezhető sörnek, mivel almabor. Ha valamihez hasonlítanom kellene, akkor az édes bor jut először eszembe. Egy lightos szerda esti "Ciderezésnek" indultunk neki és gondoltuk, hogy akkor csapjunk a lovak közé, ha holnap úgysem kell korán kelni. Elmentem a sarki kis közértbe és rögtön beszereztem 1 Strongbow Black-et és 2 "K"-t. A fogyasztással nem volt probléma, bár nem vagyok valami nagy "Cider-párti", de a sörösdoboz külalak és a sörökkel egy hűtőben tárolás pont alkalmassá tette arra, hogy beleszeressek egy gyenge pillanatomban. :)

A 3 Cider elfogyasztása után még folytattunk némi szociális életet és lefeküdtünk aludni, de ami reggel következett az leírhatatlan.... Olyan mocskosul másnapos voltam, mint 1 masszívan átpiázott éjszaka után és nem értettem miért. Aztán még párszor megpróbálkoztam ezzel a mutatvánnyal és sajnos azt kell mondjam, hogy ugyanolyan végkifejlett következett....mint később kiderült a Strongbow Black nem volt hibás a dologban, hanem a "K" nevezetű szörnyetegé az érdem. :) 

Bár mostmár nem tartózkodom Londonban, de észrevettem egy ismerős kiszerelést a boltok polcain....KKKKKKKKKKKKKKK!

Kicsit borsos árért vesztegetik, de egyszer megéri kipróbálni az érzést. Sajnos az itthoni készletet még nem volt alkalmam letesztelni, de benne van a jövőbeni terveimben. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr322057758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása