Túra a sörök világában

Sörtúra

Tuborg Lemon, a citromos mámor

2010. július 24.

Mielőtt belekezdenék a Tuborg Lemonnal átélt élményem taglalásába be kell valljam, hogy én a sörözési karrieremet a Tuborggal kezdtem el ezért nézzétek el, ha néhol kicsit elfogult vagyok. :)

A Tuborg számomra szimbolikus értékkel bír, mert minden új termékükkel sikerült a fiatalok korosztályát megcélozniuk, lásd Tuborg Green. Ez a kifejezés tényleg csak az új termékekre vonatkozik, mivel régebben kicsit "nyugdíjasabb" image volt. Felépítettek egy olyan képet, ami összeköti a sörözést a bulizással és a fiatalokkal. Elég ha az ember ellátogat a honlapjukra és máris a fiatalos érzéssel találkozik.

Ez a citromos csoda szinte-mintegy felteszi számomra az I-re a pontot. A hazajövetelem után az egyik hipermarketben találkoztam először a Tuborg Lemonnal a "leértékelt áruk" hűtőben. Gondoltam megnézem mégis mit értékelnek le mostanság és azt kellett látnom, hogy az ótvar sörök mellett ott hever jópár Tuborg Lemon is a hűtőben. Kezdeti zavarom után megkeestem az árát, ami egy Tuborg terméknél várhatóan magas összeget takart és lám annyira mégsem volt vészes a 220 Ft-os árával.

Hazavitel és kipróbálás után azt kellett mondanom, hogy "WEEEEEZZZZ AZZZZZZZZ"! :)

Én egyenlőre csak dobozos kivitelben találkoztam vele, de ez nem meglepő, mert a Tuborg nagyobb mennyiségben terjeszti ezt a csomagolást, mint az üvegeset. Pedig az üveges elég lazán néz ki....kb mint a Miller.

Úgy éreztem megtalálták az összhangot a ligthy citromos sör és a normál (mindennapi világos) sör között. A Tuborg kitalált egy olyanféleség sört, ami egyesíti a százalékot a nyári ízvilággal. Ha valaki szeretne bebaszcsizni (iszogatni - elnézést a 21. századi nyelvjárásért, de haladni kell a korral :) ) és teszem azt nem mindegy neki, hogy mit iszik, akkor ez az Ő itala. 

Remélem meghoztam a kedvet ahhoz, hogy mindenki kipróbálja a Tuborg Lemont, mert ez mind férfiaknak (az erőssége miatt), mind nőknek (az íze miatt) ideális lehet. Akár egy hétvégi iszogatás, akár csak egy nyugis esti üdítő, de ez mindig adja, annak aki szereti a "Radler-féleségeket".

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr142173474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása