Túra a sörök világában

Sörtúra

Rajzoltba vált az Arany Ászok

2016. július 14.

arany_aszok_cover.jpg

A Dreher nemrégiben megújította a sörei csomagolását és láthatóan élvezték, mert most az Arany Ászok arculatát is pimpelték.

Az Arany Ászok márkát a nyári időszakra frissítette fel a sörgyár, amelynek első lépéseként új csomagolást kaptak az üveges és dobozos sörök. Ezt először a foci EB közvetítési szüneteiben kezdték el a nép tudtára adni, amihez stílusosan focihasonlatokkal operáló tv-spotok készültek.
Ezek főcímében már megjelent a nem sokkal később debütáló, klasszikus image filmek egyedi rajzos világa, amely újdonság.

A korábbi, történetmesélős reklámokat most – a fogyasztói kutatások eredményeként – magát a termékvariánsokat és fogyasztási alkalmaikat középpontba állító spotok váltották fel. Ezekben a márkatartalmat a grafika bontja ki, illetve a barátságról, az együtt töltött időről szóló szöveg teszi teljessé. A márka üzenete változatlan: Arany Ászok. Az igaz barátságra” – hangzott el Szántó Dénestől, az Arany Ászok márkamenedzserétől.

Összesen négyféle film készült, amik mind másra vannak kihegyezve:

Megújulás: új csomagolásra

 aranyaszok_kv_megujulas.jpg

Sörözés: a csapolt sörre és a sörözői fogyasztásra

 aranyaszok_kv_sorozo.jpg

Szabadság: a dobozos kiszerelésre és a szabadtéri időtöltésre

 aranyaszok_kv_outdoor.jpg

Nyaralás: a citromos ízvariánsra, a nyári, strandolós sörözésre

 aranyaszok_kv_citrom.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr458886992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.