Túra a sörök világában

Sörtúra

Összeesküvés a legfelső körökben

2009. május 30.

 Hol is kezdjem...

A blog sosem volt szakmai mérce, soha nem mondtuk hogy objektívak vagyunk (a szubjektivitás gyönyörködtet), és nem befolyásoltuk érdemben a sörfogyasztók iszákossági szokásait.

Szeretem a Sopronit. Egy finom tiszta középsör. Emelett a márka nagyon innovatív, ahogy azt már korábban kifejtettük, változatos újításokkal lepik meg az egyetmisták (ingyenélők) és dolgozó emberek millióit.

Ezt azért kellett előre bocsátani, mert most egy összeesküvés:elmélet kezdeti szakaszába értem, ahol egyenlőre csak a háttérben húzódó piszkos politikai harcok eredményét érzékelem.

Történt hogy a héten 3 alkalommal sikerült iszogatnom. Nem, nem úgy megfáradni, hogy a míves magyar nyelvet úgy használjam, ahogy KisRóka egy korábbi posztban kifejtette, csak annyira hogy a kezemben legyen némi ital.

Szociális ivó vagyok, egymagam csak nagyon ritkán iszom, vagy nagyon minőségi italt fogyasztok. Ha van társaság, barátok, kollégák, akkor szivesen leülök egy jó korsó (whisky  :D ) mellé.

Szóval a héten iszogattam, és semmi bajom nem volt reggel. Vigyorogam mint a tejbetök, jól éreztem magam előző este, és új történetekkel gazdagítottam háttértáram.

Tegnap ismét iszogattam, csak egy dologban tértem el a előzőektől - Soproni Ciklont ittam.

És reggel fájt. Eléggé. Nyomott a fejem, pedig friss levegőn voltam, korán hazajöttem, ettem is egy kis alkohol felszívót, és ittam vizet is. 

Aztán eszembe jutott, hogy Ladikkal és baráti társaságával elköltött pörköltes-dunás-szigetszentmiklósos hétvége után sikerült hasonlóan kegyetlen rosszul lennem szintén Ciklonos buli alkalmával.

Tehát: valaki fent úgy kevergeti a lapokat, hogy kifejlesszenek egy finom sört. Egy finom sört, mely sunyin belök a szakadékba és másnapra életképtelenné tesz. Ez több okból is történhet:

1. Igyunk több sört. Kutyaharapás szőrivel, tartja a mondás, és ez egy nagyon jó alkalom arra, hogy megigyunk még egy Sopronit, amely majd rendbe hoz. Ennek lélektani, és gazdasági hatásait nem kell külön kifejtenem

2.Ne igyunk. Ebben Budapest polgármesterei vannak benne, mégpedig nagyon mélyen. Ismert ugyanis az a szégyenletes folyamat, hogy szeretnék leszűkíteni az esti alkohol fogyasztás kereteit. 11 után nem lehet Pest legtöbb kerületében nonstop boltokban szeszes italt kapni, kénytelen vagy szórakoó helyre befáradni - ahol bersze lerabolnak az árakkal. Sőt, ha jol tudom óbudán már a kocsmákat is be akarják este 10-kor ZÁRNI!! Tehát hatalmas pénzeket megmozgatva, vagy titkos szabotázs akcióval a háttérben, a Soproni Ciklonba másnaposító anyagot raktak. Így az ember másnap megbánja az előző estét, és hosszabb távon lemond az ivásról.

Ezeknek a hátterében az Európa parlamenti választások lehetnek. Még nem tiszta hogy melyik előző hatás kívánja az AntiKrisztus elérni, de köztudott, hogy a magas részvétel (ne igyunk változat) a baloldalnak, az alacsony részvétel (igyunk) a job oldalnak kedvez.

Még gondolkodom. De az biztos hogy most egy kicsit karanténba helyezem a Ciklont.

 

U.i.:lehet, hogy innen a név. Mint egy jó szőke nő? Este nagyon jó vele, büszke vagy rá, remek a szex, aztán reggel kidob, és egész nap (héten-hónapban) lógatod az orrod??

Pff!az lehet, h másnapos leszek tőle, de a fantáziámat is megdobja!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr781153079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása