A Dreher nemrégiben megújította a sörei csomagolását és láthatóan élvezték, mert most az Arany Ászok arculatát is pimpelték.
Az Arany Ászok márkát a nyári időszakra frissítette fel a sörgyár, amelynek első lépéseként új csomagolást kaptak az üveges és dobozos sörök. Ezt először a foci EB közvetítési szüneteiben kezdték el a nép tudtára adni, amihez stílusosan focihasonlatokkal operáló tv-spotok készültek.
Ezek főcímében már megjelent a nem sokkal később debütáló, klasszikus image filmek egyedi rajzos világa, amely újdonság.
„A korábbi, történetmesélős reklámokat most – a fogyasztói kutatások eredményeként – magát a termékvariánsokat és fogyasztási alkalmaikat középpontba állító spotok váltották fel. Ezekben a márkatartalmat a grafika bontja ki, illetve a barátságról, az együtt töltött időről szóló szöveg teszi teljessé. A márka üzenete változatlan: Arany Ászok. Az igaz barátságra” – hangzott el Szántó Dénestől, az Arany Ászok márkamenedzserétől.
Összesen négyféle film készült, amik mind másra vannak kihegyezve:
Megújulás: új csomagolásra
Sörözés: a csapolt sörre és a sörözői fogyasztásra
Szabadság: a dobozos kiszerelésre és a szabadtéri időtöltésre
Nyaralás: a citromos ízvariánsra, a nyári, strandolós sörözésre