Túra a sörök világában

Sörtúra

4 nyomos ok, hogy idén is gyere a Sörtúrára!

2016. augusztus 10.

A Kreatívon most nagyon nyomják a Grimbergen belga sör promóját, ezért kikerült egy cikk, aminek az a címe, hogy "Megmutatjuk, milyen egy sörtúra". Nekem sem kellett több, megmutatom én is, hogy milyen egy sörtúra!

Alapvetően nekem a sörtúra szó egyet jelent a minden évben megrendezésre kerülő "teljesítménytúrákkal", ami gyakorlatilag az év legjobban várt eseménye nekem. Azonban nem szabad elfelejteni, hogy amikor 2006-ban először elindultunk a túrára még teljesen más világ volt és az évek múlásával ennek a szónak a jelentése is megváltozott. Jöttek a kézműves sörök, a "sörforradalom", a gyárlátogatások (amiket a Drehernél Sörtúra néven aposztrofálnak) elterjedtek, így magát a "sörtúra" szót is kicsit többen és több mindenre kezdték el használni.

Nincs hivatalos meghatározása a sörtúra szónak, kerestem, de nem találtam. 

Cserébe viszont itt van némi videós anyag arról, hogy nekem mit is jelent a sörtúra fogalma és hogyan nyomjuk mi! Idén is lesz ITT az esemény, gyertek, gyertek!

2010 - az első profi videó és a "Sörmen"-ek éve

2011 - "mert megérdemled" aranyköpés a túra végén

2012 - "100%-ig megcsináltuk az egészet, ha valami kimaradt, akkor visszamegyünk és megcsináljuk azt is!" 

2013 - Az "Ordító Riporter" megszületése

A Grimbergen sörtúra videóit pedig ITT tudjátok megnézni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr7210116104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása