Túra a sörök világában

Sörtúra

A Kőbányai új cimkéje NEM MENŐ

2009. január 26.

Nagy Kőbányai hívőként egyszerűen megrázó élményt nyújotott a látvány ami a szokásos Old-Trefort (gimi...) -beli nagyderby előtt tárult elém mikor megvettem a menetrendszerinti keddi sört.

A cimke megváltozott, new-age lett és nagyjából 30 Ft-os dizájnt vett fel. Ócska, kidolgozatlan csikok, semmi karima, úgy néz ki, mintha vmi lónyál cimkéje lenne. Semmi tradíció.

 

 

 

 

Azért szerettük (filozófiailag) a Kőbányait, mert mert önmaga lenni: öreg, enyhén szoci kinézettel mégis modern (mondjuk inkább kortalan) ízzel. Jóféle munkás sör, remek csúszós íz, tökéletes egy délutáni vagy esti foci mellé. Nem mellesleg halál-a-májra tud olyan boltot, ahol 72 Ft+ü.Messze a legjobb ár/érték arányú sör a piacon.

És szerintem egyre menőbb lepattant cuccokhoz ragaszkodni. Újra virágzik az Unicum, a nép megunta az egysíkú Jégert, egyre több a váltó nélküli mucsabájk és most már nemcsak szerintem szép egy jó kupé zöccséges merci.

Valami marketinges kitalálta,  hogy a Kőbányai nem elég modern. Mármint dizájnban.Csak arra nem gondoltak, hogy valszeg ezért szertik. Fekete pont....

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr96903612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Journalist 2009.01.26. 22:45:50

Mint vérbeli csepeli szociblokkban született kispolgár megvetem az újításokat. Mi lesz velünk, ha a Vörös-sziget becses nedűje, a Rizmayer is új címkét kap?
süti beállítások módosítása