Túra a sörök világában

Sörtúra

Egy random sörös hétvége története az Alleenál

2015. szeptember 07.

random_sorweekend9.jpg

Most nem sörfesztivált tartottak, hanem "sörweekend"-et. Baráti hangulatban sörözött mindenki az Allee-nál, amolyan nyárzáró jelleggel.

Már lehet mindenkinek elege lett abból, hogy minden olyan rendezvényt, ahol sörös standok vannak, amik nem az egyik multi söreit csapolják, akkor az már sörfesztivál. Most húzott egy nagyot a Serfőző Crew és Random Sörweekend néven csinált egy baráti sörözést. Nem volt nagy felhajtás, nem voltak sörpremierek, pontosan olyan volt, mint az az este, amikor elindulsz a haverokkal meginni egy sört és belebotlasz egy nagyon kellemes kirakodóvásárba. A vurstli hangulatot leszámítva. Bár ez sem teljesen igaz, mivel voltak utcai zenészek, de szerencsére nem mindenhonnan csak ezt lehetett hallani.

Egész nagy választék volt a rendezvény méretéhez képest, mindenki talált szerintem kedvére valót. Nekem eddig kimaradt az Estrella a repertoárból, de már azt is kipipálhatom szerencsére. Nem mintha nagy különlegesség lenne, de kíváncsi voltam. Volt csapolt BrewDog, amitől szerintem sok ember szíve hevesebben vert, bár már a csapolt BrewDog sem akkora különlegesség, mint régebben, de ennek ellenére is tudom értékelni a dolgot. Permon sörök is szép számban voltak, az egyetlen lehangoló dolog az volt, hogy az IPA pont elfogyott, amikor odaértem és állítólag 15 percbe telt volna lecserélni a hordót. Valószínűleg azért, mert mondta a csapos, hogy fogalma sincs melyik hordó lehet az! Na ez azért kicsit gáz... Ezt leszámítva mosollyal az arcomon és egy 0,75-ös nassolnivalóval tértem haza. Szerintem ennél rosszabb sose legyen. 

Azért a végére csak hagytam egy gyöngyszemet, mert a Nógrádi simán befér a cseh sörök mellé a kínálatba! :)

random_sorweekend14.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr187768158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása