Túra a sörök világában

Sörtúra

Budapesti Oktoberfest? Még viccnek is rossz

2015. október 19.

oktoberfest_budapest_2015_29.jpg

Életem első olyan rendezvénye, ahol annyira hányingerem volt az egész környezettől, hogy még sört sem akartam inni, csak letudni a fényképezést és eljönni onnan. Rövid beszámoló az Oktoberfest névre keresztelt valamiről.

Az első feszt még a Kopaszi gáton volt, amin még csak jót mosolyogtam. Tavaly már emelték a tétet, hiszen szerintük nagyon bejött (lehet ez bevételben igaz is volt) és a Műjégre költöztek. Mondanom sem kell, hogy az ismerősök beszámolói alapján nem bántam meg, hogy nem mentem ki. 2015-ben a Felvonulási téren próbálkoztak meg újra azzal, hogy sörfesztivált csináljanak, sajnos újra sikertelenül.  Nem is szeretnék sok időt áldozni arra, hogy beszámoljak a rendezvényről, de azért pár szót muszáj mondanom, mert nem szeretnék szótlanul elmenni a dolog mellett.

A beengedésnél parasztok voltak, gyakorlatilag csak azt nem mondták, hogy "nesze itt van, takarodj befelé". Ehelyett csak annyit mondtak, hogy "Itt van!". Se sziasztok, se jó estét, se semmi. Azon már fenn sem akadtam, hogy a bérlethez nem adtak se korsót, se semmit, mert hát ugye úgyis ingyenélő sajtós vagyok. (és nem, nem ezért az a véleményem a rendezvényről, ami) Beérve a szokásos vurstlis, vidámparki játékok látványa égett bele örök életemre az agyamba, tehát lényegében maradandó élményről beszélhetünk. A sörös bódék a terület másik végében voltak, de legalább mindent láttunk mire elértünk odáig. Kajások, pálinkások, borosok, kígyóbűvölő, Tibi Atya, tehát minden volt. Volt itt Arany Fácán, Soproni, Löwenbrau és még Fradi Shop is. Gondolom a Löwenbrau-tól kapták a legtöbb molinót, mert minden második bódén Löwenbrau-s molinó volt attól függetlenül, hogy ott éppen kaját lehetett kapni vagy forralt bort vagy sört. A rend kedvéért egy Löwenbrau-s csap volt mindegyik bódéban, ahol molinó is volt. Azért az csak a slusszpoén, hogy a Sopronisra brandingelt bódéban még forralt bort is lehetett kapni! Hiszen az biztosan a Soproni Sörgyárból érkezett.oktoberfest_budapest_2015_27.jpg

Voltak kézműves sörök is, import sörök is, sőt volt ezeknek egy külön sátor is. Sajnos annyira pocsék mulatós zene ment, hogy nem bírtam ki 30 másodpercnél többet a sátorban, így sört sem tudtam kérni. A feszt felépítése egyébként teljesen jó volt olyan szempontból, hogy a sátrak hangulatosak voltak. Bár nekem a sátrakban fellépő együttesek (akikről azt hittem, hogy már vagy 10 éve feloszlottak) sem voltak ínyemre, de ez már az egyéni szociális problémám. Azért azt megemlíteném, hogy a szervezők minden egyes rendezvényén ugyanazok a mulatós, már a múlt homályába merült előadók lépnek fel.

Már így is túl sok szót vesztegettem erre az eseményre, kipipálhatom, hogy kinéztem egyszer a "megújult" budapesti Oktoberfestre. Többet soha. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr467953814

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Oktoberfest Bp. 2015 - beszámoló 2015.10.21. 16:12:10

> Életem első olyan rendezvénye, ahol annyira hányingerem volt az egész környezettől, hogy még sört sem akartam inni, csak letudni a fényképezést és eljönni onnan. Rövid beszámoló az Oktoberfest névre keresztelt valamiről. Az első feszt még a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása