Túra a sörök világában

Sörtúra

Sörtúra Reborn!

2015. március 17.

A 2015-ös év eddig nem volt túl produktív se a Sörtúra oldalát, se a jövőképet tekintve, de most feltámad és olyat ver oda, hogy a kocsmapult adja a másikat!

drunk.jpg

A 2014-es évben megrendezett siralmas Sörtúra kicsit kedvemet szegte a továbbiakat tekintve és hát a munka is eléggé lefoglalt, úgyhogy tavaly, évek óta először, maradt el a Tompa Tour, ami nekem személy szerint a kedvenc őszi programom volt. Mostanáig nem is sikerült úgy igazán nagy erőt merítenem arra sem, hogy újra elkezdjem az észosztást, de majd most.
Több dolog is változni fog mostantól. Elhagyom a királyi többest, amit egy gyakorló skizofrén módjára néha (kb az esetek 90%-ban) használtam. Gyakorlatilag amióta elhagytam a blog.hu rendszerét, azóta egyedül csináltam mindent, úgyhörtúra rebornogy ezek után így is fogok fogalmazni.
Ha már említettem a blog.hu rendszerét, akkor ez a másik változás, ugyanis aki ezt a cikket olvassa már valószínűleg észrevette, hogy visszabútoroztam a blogos rendszerre. Ennek több nagyon egyszerű oka is van. Nincs túl sok időm és idegem a Joomla CMS-el hadakozni, ezért a felhasználóbarát blog.hu motor ideális talaj lesz arra, hogy a tartalomra koncentrálhassak. A másik ok, hogy a SEO-t is megcsinálják helyettem, ami szintén szerencsés, mert azt sem tudom, hogy azt milyen komlóból csinálják. És az sem egy elhanyagolható szempont a blog.hu rendszerére gondolva, hogy adva van a lehetőség, hogy ha jóféle tartalmat generálok, akkor jól kirakják a trollok népes tábora elé szétcincálás végett.
A tartalom milyensége is változáson fog átmenni, mert elég rendesen magába szippantott a sörsznobéria, ami mostanság mérhetetlen nagy kereteket kezd ölteni. No, nem arra kell gondolni, hogy elkezdek én is szakérteni és megmondani melyik sör mégis mitől olyan, amilyen és aztán megmondani a tutit, hogy ez igazán citrusos és kakukkfüves utóíze van. Azt meghagyom azoknak, akiknek erre igényük van. Én bemutatok (főzde bemutatók), ajánlok (programajánló) és kocsmázom (speckó söröket árusító kocsmákat). Ezek mellett még megpróbálok pár dolgot megreformálni és közben pár liter sört legurítani, mert az sosem árthat.
Tehát elég sok minden máshogy fog mostantól menni, de hamarosan itt a Broadway Túra ideje és emellett lesz még pár rendezvény, ami debütál majd a szervezésemben idén.
Tehát stay tuned!

A bejegyzés trackback címe:

https://sortura.blog.hu/api/trackback/id/tr187279593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása